tisdag 9 mars 2010

Hel dag med min darlig :)


Idag har jag vart till vc en sväng och lämnat ett pro och imorgon så ska jag dit igen och lämna ännu ett och se om jag kan jobba på torsdag.. Drog iaf hem till Tina efter att jag vart där sen har jag vart med henne typ hela dagen, vi har vart till frövi en sväng och hämtat Nellie, sen iväg och hämta Nicklas.. När vi kom hem till dom igen så ställde jag mig och laga köttfärssås och spagetti riktigt gott blev de hehe :) Jag, Tina och Nellie drog till Nora och hämtade min älskade lilla Wille, gu va jag har saknat honom men nu är han äntligen hemma igen :) Åkte hem till Tina igen när vi hämtat honom så att han och Nellie kunde leka :) Nu ligger wille och ska försöka sova och jag och Jenny har mini lan som vanligt och sitter och nördar och kollar på dating in the dark haha...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar