onsdag 10 mars 2010

dampbarn med dampryck

Har kommit hem till mig nu och jenny är ju såklart med :P hehe... vi har glott på tv käkat popcorn och cola mhmhmh kan de bli mycke bättre?
Jag har som vanligt typ damp för mitt jävla f*itt internet funkar inte åhhh gaaaah blir galen så imorgon så måste jag in och fixa ett nytt...Så nu har jag snott Jennys dator haha :P men hon får såklart tbax den sen ;) Hon har ju snott min och hittat massa spel så hon sitter och nördar hahaha...

Imorgon så ska jag med min lilla älskling till logopeden sen blir de dagis en stund för hans del så att han får träffa lite kompisar :) Och undertiden så får jag passa på att vila upp mig..
Känns som jag har blivit stamkund på vårdcentralen har vart där varje dag hela veckan och imorgon så måste jag ner igen och hämta mitt förlängda sjukintyg får damp på att jag måste springa fram och tbax dit hela tiden också, känns som jag får mycke damp på senaste tiden... men jag skyller de på p-pillren hahah :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar