måndag 1 mars 2010

Äh jag fattar inte

Hemma igen efter att ha vart hemma hos tina och käkat sen vart på sjukan.. De gick väl ganska bra där, nu är iaf spiralen borta och jag har fått svar på mina frågor så p-piller är uthämtat sen nån annan medicin som jag ska käka i 7 dagar som man inte får dricka på för de blev typ antabus effekt eller va han snacka om... och jag fattar inte varje gång jag ska till gyn mottagningen här i Linde så får jag manliga gyn-läkare... Känns ju så där lagom jobbigt att ligga och bresa på benen framför en okänd karl..Jag fattar inte hur man kan vilja bli en sån läkare när man är kille...De måste ju va nånting som inte står rätt till haha.... Va iaf så jävla nervös när jag skulle in så jag satt och skaka som ett jävla asplöv sen när han ska börja undersökningen så hoppa jag till, han ba du får säga till om de gör ont ja ba ne då jag är så jävla nervös bara haha... sen så låg jag och rabbla alfabetet typ 100 gånger tyst för mig själv medans jag stirra upp i taket.. Hoppas iaf att de dröjer länge innan jag ska dit igen...
Nu sitter jag iaf och dricker te och ska snart iväg till jobbet...
Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar