torsdag 11 mars 2010

äntligen internet igen


Har inte suttit vid datorn på hela dagen för att mitt internet inte funka, så lämnade in de idag, så sa dom vi ska prova de om nån timme sen skulle dom ringa, tror ni dom gjorde de? öhh nej. men jag och jenny drog iaf dit och då fårga ja om dom hade kollat på de och de hade dom och han säger "vi testa de i våran burk och de fungera inte" ja ba "ne de har jag märkt" va fan tror dom att jag lämnar in de för att de kul? antagligen lämna jag in de eftersom de inte fungera... men men iaf nu är de förlängt och jag har fått nytt :)

Va med min lillskrutt till logopeden imorse och de gick ganska bra förutom att han blir så rastlös av att sitta still men kan förstå att de inte är världens roligaste att säga efter en tant hela tiden.. lämna iaf wille på dagis sen drog jag till tina snodde lite frulle och somna på soffan haha så sociala vi va ;) Sen skulle hon och nicklas iväg och hämta nellie på dagis så jag drog till jenny och hon fick följa med ner på satan och lämna in internet sen drog vi och käka pasta innan de va dax att hämta wille på dagis :)

Och nu sitter vi vid en varsin dator jag och jenny och har minilan igen haha.. ska köra upp henne till kopparberg sen för hon ska jobba natt sen ska emmet raringen sova här inatt också :D

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar