onsdag 3 mars 2010

trotsiga ungar och m-berg = dålig kombination

Hemma nu igen efter att vart på m-berg med wille och madde, och vi har kommit fram till att man inte ska ha med sig trotsiga ungar som vägrar att lyssna när man vill gå och kolla i affärer, wille gick runt och tjata i två timmar ungefär om allt möjligt, så de känns som man har stora hål i huvudet nu hehe, Wille är verkligen världens underbaraste så de är inget annat jag säger de är bara där att ibland blir de lite för mycke tjat på honom, både jag och madde skulle kolla efter nånting som vi kan ha på oss i helgen men ingen av oss hitta nånting, men för min del blev de iaf en vårjacka, lite smink, nagellack och badskum :) så kom iaf inte hem tomhänt hehe... Wille fick nån lek sak som jag inte kan stava till och enligt wille så kan jag inte uttala de rätt heller hehe... Ska iaf stax iväg och jobba ska bara dricka upp mitt te lite fort :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar