onsdag 17 mars 2010

Hämtat min mini älskling :)

Fy vilken lång dag de har vart, va iväg och jobba så hade dom personalmöte på ena dagiset så då kom rektorn fram och snacka massa, verkligen en trevlig person, en sån som man blir glad av att prata med även fast man inte känner henne... När jag slutat så drog jag och min vapendragare jenny in till örebro och hämta min mini älskling som va hos farmor, jenny satt kvar i bilen medans jag skulle gå upp och hämta wille så fastna jag där uppe och stod och snacka massa med eva och bella så jag glömde bort att jenny satt i bilen, hehe så de kan bli ibland men de verkade inte som de gått nån nöd på henne iaf :P hehe... Sen drog vi till donken och käka wille va verkligen super goo och gullig och jag älskar verkligen hans kommentarer typ som "men herre gud" och "mamma, du har ingen fantasi" haha jag fattar inte vart han får allt ifrån...Körde iaf hem jennypenny innan jag och wille åkte hem och wille somna i bilen hur trött som helst va han så nu ligger han och sover så sött i sin säng :)

Jag tror nog att Jenny sitter och dampar loss hemma hos henne för att hennes fejja inte funkar som den ska haha de är inte lätt ibland ;P

Ne nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar