onsdag 17 mars 2010

Bio :)


Godkväll raringar :) Idag när jag slutat jobba så va de bara hem byta om sen hämta Jenny och köra rally in till Örebro, vi har vart på bio och sett Alice i Underlandet, jag tyckte den va riktigt bra men jag gillar ju sånna där udda filmer, men den sista halvtimmen av filmen så höll jag på att kissa på mig typ 100 gånger om haha men som tur va så gjorde jag inte de haha...
Vi tryckte i oss massa popcorn och dricka sen hade Jenny med massa godis haha typ bara äckligt så kasta bort en hel del på golvet sen glömde vi de som va kvar på bion och då får hon damp på mig för de, konstiga kvinna.. Men de va ju som sagt inget gott typ så de gjorde ju inte så mycke tycker jag iaf hehe...
Nu sitter jag hemma hos kvinnan och drygar, de är nog snart dax för en cigg tror jag, känner hur abstinensen kommer smygandes...

Just de tack raring att du bjöd mig på bion, så nästa gång är de min tur att bjuda igen :)

Pussisar på er snuttisar hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar