lördag 6 mars 2010

Utgång

Igår efter jobbet hämta jag Jenny sen hem till mig och göra sig i ordning innan vi drog till Madde, satt där och drack och spela sanning och konsekvens haha så jävla kul spel haha... Sen blev de Bistro, va lite drygt till en början men blev bättre sen :) Vet inte va klockan va när vi kom därifrån, drog iaf på nån efterfest men va inte där så länge tror jag haha sen drog vi hem till Martin och hämta lilla Kakan innan vi drog hem till Madde igen, jag ställde mig tydligen i duschen och hade tydligen duschat ett bra tag innan jag la mig i sängen och somna på typ 1 sekund haha.. Idag har vi typ bara kollat film och käkat pizza. Är hemma igen nu så ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning innan jag ska ner till Madde igen och förfesta :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar