tisdag 5 januari 2010

Trött!!!!

Shit de va inte lätt att komma upp idag, trodde jag skulle somna fort igår kväll men ack så fel man kan ha somna väl inte förens framåt halv ett eller så. Så nu har jag iaf fått sova typ 5 timmar efter att ha vart vaken i lite mer än 36 timmar. skönt att man är ledig imorgon iaf så att man kan sova ut lite, ska ligga i sängen hela dagen har jag bestämt mig för, eller ja vid halv 2 så ska vi hem till mormor och käka men när vi gjort de så ska jag hem och lägga mig i sängen igen hehe.. Wille ska till sin farmor idag sen så hämtar jag honom igen på torsdag, de tycker han att ska bli jätte kul :) Sen så kan de va skönt med lite avlastning ibland.
Björn ligger och sover jäkla lyx för honom som inte börjar jobba förrens på torsdag och jag är inte ett dugg avundsjuk på min älskling ^^ haha
Ne nu ska jag dricka upp mitt te sen hämta madde och sen dra och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar