tisdag 26 januari 2010

god kväll

Ligger hemma i sängen och fryser arslet av mig typ, har vart till frövi en sväng och hälsat på eme tillsammans med tina fast innan vi drog dit blev de köörv på statoil, de va min lunch för dagen haha typ 9 på kvällen måste nog börja käka ordentligt eller kanske är skit samma kan ju gå ner lite i vikt om jag har tur när jag käkar så sällan haha och när jag väl äter är de inte för att jag är hungrig utan för att jag måste... aja de är skit samma.. vi va iaf hos eme en stund och satt och snacka lite om allt mellan himmel och jord trevlig va de iaf och de är ju inte varje dag som man träffar den lilla raringen.. på vägen hem blev de att popa massa gammal svensk musik hehe

Nu är de iaf snart dax att sätta på en film för somna lär jag nog inte göra i första taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar