söndag 31 januari 2010

Fredag Lördag

Nu har jag äntligen hämtat min lilla bejb (datorn alltså) den har vart hemma hos madde sen i fredags... Hon och jag va iaf ute i fredags och då blev de bistro, blev väl kanske en aning för mycke dricka... hamna iaf på efterfest hemma hos två stycken, har ingen aning om vilka de va men vi va inte där så länge utan drog hem ganska fort, de va iaf en händelserik kväll men bland annat kundvagnsåkning vilket resulterade i rejäla blåmärken men sånt man får ränka med kommer kort på de sen när madde hittat sladden till sin kamera... Innan vi drog ut i fredags så prova jag massa maskerad kläder haha blev en liten fe bland annat haha jag ser ju ut som en liten 10 åring haha...

Igår så mådde jag väl sådär på dagen va iaf med tina och nicklas och for runt en massa men försökte sova i bilen för att undvika att spy haha... På kvällen så kom ems, jonna och malin hit så då blev de en del dricka och singstar haha de lät förjävligt men kul va de iaf :) Sen drog vi till folkan där drängarna spela haha träffa iaf massa roligt folk =)
Hade iaf en trevlig natt och jag va väl hemma runt halv 12 eller nått sånt då la jag mig i ett bad sen drog jag hem till Madde och hon mådde väl inte sådär superbra direkt haha men synden straffar sig själv.... haha va skadeglad jag kan va ibland men de är inget som man ska ta personligt :P haha

ne nu struntar jag i de här har försökt lägga upp bilder men verkar inte funka men lägger upp sen istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar