söndag 3 januari 2010

Nyårs helgen!

;)
Jaha nu har jag vart dålig att skriva här så de här blir årets första inlägg, hoppas iaf att alla har haft ett bra nyår! De hade iaf jag. Jag, Björn och Wille va hemma hos mamma och pappa och käka god mat :) Till förrätt så blev de avokado med räkröra så jäkla gott så man skulle kunna suttit och käka sig mätt på de hehe. Till varmrätt så blev de oxfilé, hasselbackspotatis och b- sås mhmhmh :) Sen efterrätten bestod utav varma frukter i ugnen med vit choklad och sen glass till de =) Verkligen supergott allting :) Efter maten så blev de att spela massa och Eric fick hem några kompisar också så vi blev några stycken :) Vid 12 va de självklart dax att skjuta raketer och Wille va fortfarande vaken trodde aldrig att han skulle orka att hålla sig vaken men han somna inte förens vid 2 på natten, men de är tillåtet när de är nyår och de är ju bara en gång om året så de gjorde inte så mycke.. När wille somnat så blev de massa snack och musik, hade en djup konversation med lillebror också om allt möjligt hehe de är som vanligt när man druckit lite hehe... Gick och la oss 8 på morgonen så va helt slut dagen efter.
Nyårsdagen blev de bara att ligga och kolla på film hela dagen man va ju inte på topp direkt, jag och wille kolla på Mysteriet på Greveholm alla 24 avsnitten och wille satt tyst och stilla under va kan de vart 6-7 timmar totalt hehe.. Gick bara upp typ en gång under dagen och de va för att åka till Lillån och köpa pizza (stora pizza-ätar-dagen vettni ;P ) hehe.. Blev att sova hos mamma och pappa en natt till för åka hem de hade varken jag eller mina älsklingar nån ork till. Åkte iaf hem igår va hemma en stund och fixa och dona lite, sen drog jag och wille hem till Tina och nicklas så hjälpte jag tina att sätta ihop nån skötbordsmöbel från ikea hehe sen strök jag lite gardiner och snacka skit sen blev de att spela en vända chicago innan de va dax att rulla hem igen sen blev de mys med älsklingen framför tusenbröder, har kommit till 3:e skivan nu och den är ju såå bra :)
Idag så har jag inte gjort så jätte mycke eller va iväg med tina och nicklas, nellie och wille och skulle åka pulka men blev inte så mycke för snön va typ för djup där vi va så de tog ju tvärstopp haha sen blev wille skit sur för att jag inte tog upp hans bob när han åkt ner för backen med den så då fick jag höra på hans gapande och skrikande i typ 1½ timme ibland är han verkligen för trotsig. Sen så prova jag att köra snöskoter för första gången de va visserligen inte så mycke jag prova men de va kul iaf :) så de är nånting jag vill göra om. Kom iaf hem och nu har vi tvätt tid sen så va madde här så jag lämna lite nycklar till henne.

Lägger upp fler bilder sen i ett senare inlägg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar