måndag 18 januari 2010

18 januari

I helgen så har jag inte gjort speciellt mycke typ bara städat och tvättat och sånt tråkigt, sen har jag vart så grymt trött så jag har somnat runt 10 hela helgen haha...

Nu så sitter jag iaf hemma hos mamma och pappa och har käkat frukost, har redan vart iväg en vända och jobbat, tre dagisar har jag städat färdigt nu iaf :) så känner mig faktiskt lite duktig haha ska iaf iväg snart och ta ett äldreboende...

Har ingen aning om va man ska hitta på idag efter jobbet men antagligen så kommer jag nog va så trött så jag inte orkar göra nått, har iaf tvättid idag igen så kanske skulle försöka tvätta de sista så att allt är rent, sen så är de lite ytterkläder som skulle behövas tvätta också, allt som vi hade när vi va uppe i stugan stinker rök efter att vi grillade korv haha...

Ne nu ska jag nog fixa en kopp te innan jag drar iväg och jobbar igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar