torsdag 28 januari 2010

omogna människor


Nyss hemkommen har vart och käkat pizza med min lilla plutt älskling sen Tina, Nicklas och Thomas. Innan de va jag och hämta wille på dagis och snacka lite med han som städar där han är alltid så grymt pratglad så idag höll jag på att knappt komma därifrån... innan de så va jag hemma hos Madde och snacka lite skit höhö alltid lika trevligt tror fan jag snackat med kvinnan typ 700 gånger i telefon idag haha :P

Har ju såklart vart och jobbat idag med men gick riktigt trögt och de är så träligt med sånna dagar... sen blir jag ju så sjukt trött på vissa personer som inte fattar ett skit, jag förstår inte hur man kan va så trög... sen dessutom dra in massa andra personer gällande vissa saker de är för fan helt sanslöst och så barnsligt typ sandlådenivå åhhh blir så frustrerad..så får jag cp Damp ryck haha...Tur att jag har min kära Tina och Madde som jag kan snacka av mig med så jag lugnar ner mig lite =)

Just de ja jag har vart lite duktig idag också jag tog faktiskt en promenad på typ 30-40 minuter medans jag väntade på att få komma in på dagisarna och städa för nu ska min tjockismage bort haha ska ju köpa gymkort i helgen också är de tänkt nu jävlar ska de bli hårdträning hahaha

ne nu ska jag vänta på att wille har badat klart så jag kan få bada ett ta och bara koppla av och de ska bli så skönt plus att jag dessutom är ledig imorgon så då ska jag ta en lång och välförtjänt sovmorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar