måndag 18 januari 2010

6 månader :)

4 kommentarer:

  1. 6 helt underbara månader tillsammans med mig sofie. Bara dig jag tänker på. Säger bara underbart. Inge snack om saker att du har världens underbaraste barn med William.. Utan er skulle livet ta slut. Älskar er båda och framförallt dig Sofie.. Bara dom senaste 2 veckorna som varit lite rasliga men lovar det ska och har blivit ändring nu.. Älskar dig.. Puss ifrån Björn <3

    SvaraRadera
  2. 6 hela månader med dig Sofie och ditt barn William har varit helt underbart. Finns inte ord hur mycket jag älskar er båda. Visst dom senaste 2 veckorna har varit knapert men jag lovar dig att det kommer och har blivit förändringar i de. Jag kommer aldrig släppa taget om de vi har tillsammans. Vill bara säga att jag är stolt över att ha en sån tjej som dig Sofie. Älskar dig gumman..

    Puss Björn <3

    SvaraRadera
  3. Det vackraste stunden i livet var den när du kom! :'(

    SvaraRadera
  4. Skulle kunna mörda för att få tillbaka den tiden! =(

    SvaraRadera