tisdag 26 januari 2010

=)


Vilken lång dag de har vart idag... drog upp på stan med tina och nicklas en sväng efter att jag lämnat wille hos sin farmor, hitta iaf en mössa och en tröja =) Nästa inköp måste verkligen bli ett par nya skor, för nu är jag trött på mina gamla slitna och nersmutsade haha tänkte fixa de idag med sen orka jag inte för de är så tråkigt att handla "platta" skor haha... sen blev de att dra iväg och jobba de sista... När jag kom upp till Linde blev de pizza med jenny sen hem till henne för att kolla film men hon har ju en jäkla CP dator haha så vi bestämde oss för att dra hem hit istället. Vi kolla på New moon fan va jag älskar twilight filmerna skulle kunna se dom hur många gånger som helst :) undertiden vi kolla på filmen så hade emmet cp-damp-ryck och sprang runt runt och sladda på golvet haha för goo den där hunden... Körde iaf hem Jenny för en stund sen så nu ligger jag här och tråkar för mig själv... va hur trött som helst förut men de är ju som vanligt så fort man ska lägga sig så slår de bara till så är man hur pigg som helst igen de är ju typiskt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar