lördag 9 januari 2010

Igår/idag

Har nyss vaknat efter en liten kvälls lur =)

Igår så va jag och jobbat sen när de va klart så kom Emelie och spike hit så blev de te och massa fika som på den gamla goda tiden hehe riktigt trevligt att träffa henne de blir ju tyvärr inte allt för ofta. Sen när hon åkte hem så åkte jag upp till Tina en sväng och satt och snacka lite skit sen efter de så blev de att dra och hämta Jenny som följde med hit, så titta vi på film men jag va så grymt trött så jag somna så jag kände mig ju väldigt social haha...

Idag så har vi vart hundvakt åt lilla pepsi (tina och nicklas lilla vovve) sen så har mamma och pappa vart här en sväng och fikat :) och nu så kommer snart Jenny hit så då blir de väl att på film men ska försöka hålla mig vaken idag nu har jag ju iaf sovit en stund ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar