fredag 15 januari 2010

Tjuriga tanter


Godmorgon! Idag så är jag grymt trött fattar inte hur jag ska orka med den här dagen.
Igår så va jag och kebab-madde och städa massa trappor, så kommer de en tant och skäller på oss om allt möjligt, först när hon kom då bet jag mig i läppen för att inte säga nånting. Men sen så kommer hon igen när vi är på andra trappen i samma hus och börjar skälla igen och då kunde jag inte låta bli så där stod jag och tanten och skällde på varandra om allt möjligt och tillslut så höll hon käften och gick därifrån. Så vi tänkte va skönt att hon gick så vi städa vidare och när vi kommer till den tredje trappuppgången så kommer hon igen fast denna gång i hissen, hon åkte först högst upp sen bara för skojs skull så tryckte jag på hiss knappen och vips så står tanten där igen och då kläcker jag ur mig " Jaså så du är här och inspekterar nu" haha då åkte hon längst ner och gick hem igen haha.. Jag blir så trött på tjuriga gamla tanter som inte har nå liv, som bara ska skälla och klaga på andra bara för att dom inte har nått annat för sig åhh sånt blir jag irriterad på.

Aja skit samma nu ska jag iaf iväg och jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar