onsdag 27 januari 2010


Idag har jag äntligen hämtat hem min lilla älskling, va skulle jag göra utan honom? Han är mitt allt, de är han som lyser upp min vardag, den bästa lilla killen som finns <3
Har iaf kollat på film med Jenny nu ikväll , vi kolla på the train eller va den nu hette men kändes typ som jag missa hälften för jag gick ut en sväng med emmet för att träffa madde hehe.. nyss så åkte hon hem så nu sitter jag här igen och har piss tråkigt och är pigg som en mört haha... Men jag har iaf vart ganska duktig idag, tvättat städat lite och vikt tvätt haha... funderar på om jag ska gå och bada men de tar ju så lång tid innan de blir så mycke vatten man vill ha så jag tror jag skiter i de ska nog ta och bära in Wille på sitt rum (han somna i min säng) sen lägga mig och kolla på nån snyftfilm haha helt sjukt jag har vart nära på att börja grina i flera dagar men jag kan verkligen inte göra de haha fattar inte va de är för fel på mig haha... ähh fan skit i de här natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar