onsdag 13 januari 2010

Hemskt...

Godmorgon!! Nu har jag vart vaken ett ta, gick upp vid 5 imorse usch va trött jag blir på kvällarna när jag går upp så tidigt. Har iaf vart iväg och jobbat sen vart och hämtat en nyckel och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och käkar frukost för andra gången idag haha...
Igår så va jag och älsklingen iväg till maxi och storhandla och de behövdes verkligen under tiden vi va där så fick wille va hos pappa, de går typ alltid dubbelt så fort när man handlar och inte han är med och springer runt överallt hehe :P

Hände nått sjukt hemskt igår också, en bekants hus bran ner till grunden, tycker så sjukt synd om honom. Fattar inte att de kan va sant. Tänk om de skulle hända en själv att ens hem brann upp. vart skulle man ta vägen och alla saker som kanske inte går att ersätta, typ som kort och minen och sånt. Har tänkt på de några gånger tidigare att man egentligen skulle ha kopior på typ alla kort och ha dom ligga i ett baknfack eller så, då vet man ju iaf att man alltid har kvar dom. Men som vanligt så tänker man ju ofta, eller iaf jag, "de händer ju inte mig". Men de kan ju fan hända vem som helst och när som helst... Hur som helst tänker iaf på dig och jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt efter omständigheterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar