tisdag 1 december 2009

helgen

Sitter på tåget på väg till Frövi och ska jobba.. Nu va de ju ett ta sen jag skrev här också... Så vad har hänt då? Jo wille har tappat sin första tand :) Hehe han satt och åt godis i fredags sen så sa han "titta mamma jag har tappat tanden" hehe så söt :) sen i lördags så hade jag och wille "bakdag" så vi baka lussekatter och pepparkakor mhmhmh... men innan vi satte fart med de så va jag och wille ner på stan och skulle ta gris sprutan men de fanns ju så klart inga kvar så vi gick en sväng på stan istället sen gick vi hem och börja städa sen blev de att dra med tina och nicklas till frövi och rockhammar sen när jag kom hem så började vi att baka :) På kvällen blev de bara mys och film. Sen i söndags drog jag, tina och nicklas till mejk men hitta typ inte ett jävla skit där sen har de blivit så dyrt där också... sen blev de att stressa hem så hann jag typ inte mer än innanför dörren så kom björns päron och hälsa på..
Igår så va de jobb hela dagen sen så drog jag till tina en sväng och snacka lite skit och drack te sen blev de att knata hem och då mötte jag madde för att få några papper och så..
ne nu ska jag gå av skriver mer sen..
pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar