onsdag 9 december 2009

Julbord

Igår vart de julbord på Linde stadshotell vilket va trevligt och väldigt gott fanns ju hur mycke som helst att välja på och mätt som fan blev man också så de kändes som jag rulla hem när jag gick. Efter att vi käkat så blev de lotteri och jag satt och höll tummarna för att jag inte skulle vinna nånting, tycker inte direkt om att gå fram framför alla och hämta ett pris.... men men vann de gjorde jag iaf så fick välja mellan badlakan och choklad och de blev ett badlakan, tänkte att de håller ju längre hehe... Innan jag drog på julbordet så gick jag hem till Madde och där va hon och Anna så satt vi och snacka lite och tog en cider.. När jag kom hem iaf så va jag så grymt trött att jag somna sittandes i soffan och klockan va inte speciallt mycke då heller typ runt halv elva och de är tidigt för mig...

Sitter och käkar toblerone men de verkar som att jag får i mig mer sånt där silvrigt papper än choklad, ska de va så???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar