lördag 26 december 2009

Julen!!

Nu är äntligen all julstress över va inne i Örebro och handla dom sista julklapparna så va väl klar runt 2 sen åkte jag till Nora och hämta Wille när jag hade gjort de så va de dax att åka hem till mamma och pappa och börja fira jul :) Åt massa god mat och öppna massa paket tack för alla fina presenter :) Och jag vet inte hur mycke paket wille fick de tycktes aldrig ta slut hehe... När klockan va runt 21 så åkte jag och hämta älsklingen i Örebro som hade vart hos sin familj i Arboga och när vi kom hem till mamma och pappa igen så va de dax att öppna lite fler paket hehe :P

Igår så fick wille va uppe länge så jag gick och la mig med honom typ vid 23 och jag undrar vem som somna först utav oss hehe men sov i typ bara 10 min innan älsklingen kom upp och väckte mig och de blev dax att spela lite spel, så vi satt väl uppe till halv 3 på natten och spela och drack vin och shit va vi skratta spelade "med andra ord" som mamma och pappa fick av mig, wille och björn i julklapp och de va verkligen en lyckad julklapp =) När vi skulle gå och lägga oss så satte jag och älsklingen igång att spela monopol hehe men jag förlora så jag va väl inte så jätte glad för de...

Idag så åkte vi in till mina kusiner så blev de lite julfirande där innan vi åkte dit va vi förbi kyrkogården och tände ett ljus för älskade morfar. Vi fick iaf mat och fika hos kussarna och lite med presenter:) Och jag va så grymt trött när vi va där så jag somna på soffan så jag va inte så jätte social men men sånt som händer ibland. Åkte iaf hem efter de så blev de en revansch runda på monopol och självklart så va de då jag som vann ha ha där fick du älskling ;) hehe
Wille ligger och sover och har gjort de ett bra tag nu och jag kom precis upp från badet typ, tänkte ju att älsklingen skulle bada med mig, jag hade ju tänt ljus och gjort de mysigt men han fastna vid datorn så de blev att jag fick bada själv men men de gör ju inte så mycke älskar ju han lika mycke iaf!!

Så de är väl ungefär så som min jul sett ut. Tack alla nära och kära för fina presenter och en underbar jul!! Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar