torsdag 10 december 2009

En vecka kvar!!!

Sitter på bussen påväg till jobbet och de är lika drygt som vanligt men idag är iaf den sista torsdagen som jag behöver göra de för nästa torsdag får jag tbax mitt körkort och då är jag ute och far på vägarna, men de blir att köra enligt hastigheterna då. För bli av med körkortet de vill jag inte bli igen, tänk att de redan har gått 3 månader sen som dom tog de för mig ibland går tiden allt bra fort men skönt är de iaf :)

Idag så skulle wille ha med sig sina lucia kläder till dagis för dom skulle gå luciatåg på linden och lixom förra året så ville han inte va tomte eller stjärngosse utan ville va lucia hehe men har inte hittat luciakronan så han får vara tärna istället eller ja han ville ju inte ha nått glitter så de blir vitt lucialinne och ett ljus i handen hehe han är ju för rolig ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar