lördag 19 december 2009

Svinspruta


Igår så åkte jag och älsklingen och handla lite julklappar men typ känns som man har hur mycke som helst kvar att handla, men får ju inte lön förens den 23 så de blir att fixa de då, och de känns ju väldigt kul or not....
Igår när jag åkte in till Örebro och hämta wille och lämna nikita så åkte jag och wille och tog svinsprutan, wille va hur duktig som helst inte ett ord sa han typ han ba "Aj nu har jag lite ont i armen" hehe för söt sen så ringde han till sin farmor och berätta att han hade tagit sprutan och då sa han så här " Jag v jätte duktig när jag tog sprutan jag grina inte ens, och mamma hon va också jätte duktig" hehe älskar hans roliga kommentarer :)
När vi kom hem så blev de iaf lite mat sen så gick wille och la sig och jag och älsklingen kolla på film :) och shit va ont i armen jag hade kunde fan inte röra den för så fort jag gjorde de så gjorde de så ont så jag höll nästan på och börja grina :/ Har fortfarande skit ont men de är iaf bättre än igår som tur är :P

Skulle ju åka till Arboga idag men de verkar inte bli nå av eftersom älsklingen är så sjukt morgontrött och vägrar typ att gå upp :/ så vettifan va som händer idag...

ne nu ska jag sätta på mig lite kläder för kom nyss ut ur duschen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar