måndag 7 december 2009

äntligen på väg hem =)

Sitter på bussen nu är på väg hem efter en lång dag på jobbet, de har vart extra jobb och möte och vanliga jobben men nu är de äntligen över iaf.. Hade lagmöte imorse, då fick vi jul macka och dricka mh mhmh riktigt mysigt va de också sen va de lite drygt jobbsnack men men de går ju att stå ut med...
Haha va så kul imorse när Madde kom och hämta mig och hon frågar hur vi ska göra med min rena tvätt och jag säger men den kan vi väl lämna nu när vi ska till skolan och hon ba vadå vilken skola? ska vi inte till lillån eller hjälmarbergman haha snacka om att man kan va trött och då har vi snackat flera gånger under helgen att vi ska ta skolan i ölmbrotorp idag på morgonen..

I helgen så har de hänt en del tråkiga saker men de är ingenting jag tänker skriva om här, annars så har jag och älsklingen vart i Arboga i Lördags och träffat massa folk och städat och grejjat. Mini älskling va hemma hos mamma och pappa i lördags tills igår, skönt att få va barnledig lite ibland de händer ju inte allt för ofta :) Igår så städa jag och Björn typ hela dagen sen kom mamma och pappa och wille så bjöd vi på fika och satt och snacka och fyllde i papper. Och sen eftersom jag har VÄRLDENS snällaste föräldrar så tog dom med mina böter på 4000 kr och fixar de åt mig:) Tusen tack älskar er!!!

shit va den här bussresan går segt trodde att jag snart va framme i linde men icke sa nicka jag är inte ens i frövi än...åhhhhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar