tisdag 15 december 2009

Helgen!!


Tänkte ta och skriva lite va jag gjorde i helgen innan jag ska iväg ner och jobba igen..
I fredags så kom pillan och hämta mig hemma hos mamma och pappa sen drog vi till Frövi och hem till Emma för att fira att hon fyllde 20 ( Grattis gumman) När vi väl va där så fick vi mat, verkligen jätte god taco gratäng :) Sen när vi käkat och snackat en jäkla massa skit så va de dax att dra till tåget sen blev de att stå och vänta på de ett bra jävla tag innan de kom. Vi drog iaf in till Örebro och så gick vi till Frimis och jag tror att alla hade jätte kul överlag hela kvällen :) Verkligen super mysigt att gå ut så många tjejer sen så va ju hela eliten med och de blir ju alltid så mycke snack om gamla minnen och så men de är alltid lika trevligt :) De är en kväll som lätt måste göras om snart :)
Mina två finaste älsklingar va hemma hela kvällen och hade myskväll. Så när jag kom hem på natten/morgonen typ halv 4 så va fortfarande Björn vaken så vi la oss i soffan och kolla på tv men jag somna ganska fort hehe. Vet inte va jag skulle ta mig till utan er två ni är absolut dom bästa killarna man kan ha <3

Sen i lördags så va vi hemma fram till typ 4 eller nåt sånt och då kom Madde över och lämna några filmer sen låna hon några nya innan hon skjutsa min, björn och wille hem till mamma och pappa. Mamma och pappa skulle va barnvakt. Och när vi kommer hem till dom så har dom köpt en ny tv och jag är absolut inte ett dugg avundsjuk ;) haha. Vi satt iaf hemma hos dom ett par timmar innan jag och älsklingen tog bussen in till Örebro så gick vi och käka sen blev de bio vi kolla på New Moon den nya twilight filmen och fan va bra den va, jag tyckte den va lika bra som den första :) När filmen va slut så gick vi runt och kika lite innan vi åkte hem till mamma och pappa igen, när vi kom dit igen så blev de film innan vi somna hehe. Tack för en underbar kväll älskling :)

Söndagen blev bara en ren segdag va så sjukt trött hehe :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar