tisdag 22 december 2009

Granen, äntligen fixad :)

Gud vilken dag de har vart idag har jobbat typ hela dagen, tömt skolan som jag städar på grejjer så nu är iaf de fixat och klart eller ja nästan iaf de är lite papper och sånt kvar som jag ska flytta över till dagisarna men tänkte göra de imorgon bitti när jag är klar med jobbet uppe i linde sen så ska älsklingen få följa med och slava lite för mig för att bära allt själv de har jag ingen större lust med hehe.. Va över till Tina en sväng efter jobbet så Nellie och Wille bytte julklappar, Nellie fick kläder och Wille fick en stor lastbil med massa små bilar :) Hoppas att dom är nöjda... sen så har vi tvättat så nu är allt rent fick hänga upp dom sista maskinerna i lägenheten för dom hann inte att torka så nu ser hela lägenheten ut som ett ända stort torkrum :/ men imorgon så ska de väl också va torrt så de är bara att hänga in de i garderoben då... Sen så va jag och Nicklas iväg en sväng och fixa gran så nu står den här i vardagsrummet klädd och fin (eller ja fin de kan ju diskuteras haha, grenarna är glesa och jävliga) men men de är ju iaf tanken med granen som räknas och den luktar ju så gott om den, så för min del blir de aldrig nån plastgran... Lägger nog upp en bild på den imorgon för just nu så orkar jag inte leta reda på kameran för jag är grymt trött och måste gå och lägga mig strax ifall om jag ska orka upp imorgon..

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar