måndag 28 december 2009

28 december

Idag har jag vart och jobbat försov mig lite imorse men de löste sig iaf, somna inte förens vid 5 i morse och skulle upp halv 7 så de va ju inte så konstigt... Kommer ihåg att jag vakna av klockan vid halv 7 (då låg jag i sängen) sen somna jag om sen så vakna jag upp i soffan vid 9 och jag har ingen aning om hur eller när jag kom dit hehe... Aja åkte iaf och jobba sen träffa tinis en snabbis sen hem och käka och iväg och jobba igen. sen när jag kom hem så fick jag (efter lite tjat) med mina älsklingar till Ikea :) så nu har vi äntligen handlat persiener (hur de nu stavas) till båda sovrummen och de va ju inte en dag för sent får bara se hur lång tid de tar innan dom kommer upp hehe... Sen blev de nya sänglampor och lite blommor så nu har sovrummet blivit lite mysigare, måste bara hitta nån snygg tavla som man kan ha där inne... När vi hade vart där så blev de att käka på donken men de är fan inte gott att käka där längre...Och nu är vi äntligen hemma igen efter en mysig kväll med älsklingarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar