tisdag 15 december 2009

Ja se de snöar, ja se de snöar....



...de va väl roligt, hurra!! Eller kanske inte, ne fy för den här snön att de aldrig slutar. Visst de är lite mysigt men för mig räcker de om de är snö från julafton till nyår sen är de bra..De blir så kallt om fossingarna när man är ute alla kläder blir blöta när wille leker i snön ne fy...
Ne jag kanske skulle ta och ge mig med att klaga så mycke på allting hela tiden..men är inne i nån sån period nu aja skit samma nångång slutar jag väl med de med :P hehe

Snart kommer jag hem till mina älsklingar!! jag fryser så mycke så de blir nog att ställa sig i duschen och sen sätta på sig myskläder och krypa ner i soffan. och sen kan jag ju hålla tummarna på att älsklingen gör nån god mat som man kan käka framför nån bra film och sen är de sovdax om man ska orka upp i morgon...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar