tisdag 8 december 2009

Vilken jäkla natt!!!

God morgon! Sitter här med mitt morgon te och är hur trött som helst har typ sovit 1 ½ timme inatt så vettifan hur jag ska orka med denna dag, först jobba 9 timmar sen stressa hem och göra sig i ordning för att sen dra på julbord, jag kommer nog lika ett vandrande lik idag. Kunde inte sova inatt pga att jag hosa så jäkla mycke och ingenting hjälpte tog hostmedicin men de funka inte sen tog jag astmamedicin men de hjälpte inte heller och varken vatten eller te funka heller. Så kl 3 inatt så ställde jag mig i duschen och de va typ de enda som hjälpte mot den jäkla hostan, hosta så mycke att jag tillslut spydde och de är nånting jag verkligen inte har lätt för att göra. Känner mig helt svullen i halsen, inte så där som de brukar göra när man är förkyld utan de sitter typ längre ner, känns som om de är luftrören eller nåt sånt för de är tungt att andas så om de inte blir bättre så får jag väl ringa vårdcentralen imorgon och försöka få en tid.

Ne nu är de dax att väcka willebus och gå till dagis innan Madde kommer och hämtar mig...

Nu är de endast 9 dagar tills jag får tbax mitt körkort wiihoooo nedräkningen är påbörjad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar