fredag 27 november 2009

Tandläkaren

Sitter hemma hos mamma och pappa och tar en kopp te innan de är dax att dra och jobba igen, jag har verkligen ingen ork kvar i kroppen längre, de är de som är de värsta med den här årstiden när de är så mörkt och regnigt. Ne nu tycker jag att de kan ta och komma lite snö så att de blir lite ljusare på dagarna iaf.

Igår va jag hos tandläkaren och kolla min tand som jag hade så fruktansvärt ont i förut, jag kommer dit och sätter mig i stolen och gapar i 5 minuter och då säger dom "jaha de är en visdomstand som är på väg upp och vi kan inte göra nåt åt de" nehä tänkte jag så de va bara att gå därifrån, 350 spänn fick jag betala för att va där inne i max 10 minuter, de är ju helt sanslöst att de ska va så jäkla dyrt att gå till tandläkaren. De är inte så konstigt att folk struntar i att gå dit när man blir rånad av dom så fort man är där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar