måndag 16 november 2009

Sååå vidrigt

Idag va jag nog med om de äckligaste jag någonsin vart med om, jag skrev ju om min tand i förra inlägget. Så när jag gått av bussen och va på väg till Madde så sprack den där jävla bölden ovanpå tanden och de smacka ruttet i hela käften trodde fan att jag skulle spy men som tur va hade jag lite dricka som jag tog och sköljde munnen med direkt... Men shit va trycket på tänderna släppte när den sprack och nu har jag skaffat flytande alvedon också som jag sprutar där de gör ont så de lindrar också smärtan lite...

Och på tal om tänder och munnar så har Wille fått sin första lösa tand, han låg i sin säng och skulle sova och helt plötsligt så börjar han skrika rakt ut så jag går in och frågar va de är och då blöder de från ena framtanden och den går att vicka på, wille är helt hysterisk och skriker att de gör ont så han får lite vatten att skölja munnen med och när han väl lugnat ner sig så sätter vi oss och pratar om tand fen att hon kommer komma när han tappat tanden så får man en liten slant. Sen när han skulle gå och lägga sig igen så blev han rädd att han skulle tappa tanden medans han låg och sov och sa att de va den värsta dagen han vart med om hehe han är ju för söt ibland med sina roliga kommentarer hehe... så imorgon när han vaknar så får vi se ifall om tanden sitter kvar eller ej.. Han börjar bli så stor nu lillkillen och de händer nya saker precis hela tiden..

Ne nu är de dax att lägga sig så att man kommer upp imorgon ska bara tjata lite på min datanörd till älskling att vi ska gå och lägga oss hehe.. Älskling vet inte va jag skulle ta mig till utan dig och wille, ni är mitt allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar