söndag 22 november 2009

Eliten träff =)

Idag så har wille vart på kalas hemma hos hanna han verkar ha haft jätte trevligt och kul där :) jag och björn gick och lämna honom där till 12 sen gick vi hem och fika lite sen blev de att jag satte mig på tåget till frövi för att träffa emma, annika och emelie så drog vi till kga för att fira att pillan fyllt år (bättre sent än aldrig) hehe riktigt trevligt att träffa eliten igen synd att de blir så sällan bara. Pillan bjöd på taco och efter de glodde vi på film innan vi följde med henne till stallet sen blev de att åka mot frövi igen. När vi kom dit så hängde jag med emma hem medans jag väntade på tåget. och nu sitter jag hemma med älsklingen, haha vilka nördar han och jag är, vii sitter vid en varsin dator snacka om osocialt haha men älskar ju honom lika mycke för de <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar