tisdag 10 november 2009

10 november

Sitter i Frövi och väntar på att bussen ska komma skulle igentligen vart på maxidoor och jobbat nu men jag glömde alla moppar som jag behöver hemma hos mamma och pappa igår så de blir en jäkla omväg idag :/ men men inte hela världen jag hade ju iaf med mig datorn idag så jag har ju nånting att göra under tiden :P hoppas på att mamma har vaknat när jag kommer dit så kanske jag kan flörta lite med henne så att hon kör mig :P hehe

Trött som fan är jag idag också även om jag somna ganska tidigt igår men jag verkar aldrig bli helt utvilad..

I söndags så va jag, björn och wille hemma hos mamma och pappa och käka eftersom de va farsdag, sen så åkte jag mamma wille och björn till morfars grav trodde inte att de skulle va så jobbigt som de va, stog där och titta på alla ljus och blommor sen börja tårarna att rinna, tänkte tbax på allt roligt man har gjort med morfar sen på hur hemskt de va på begravningen för lite mer en ett år sen...

saknar min två älsklingar också så jag hoppas att den här dagen går fort så man får komma hem och träffa dom nån gång, älskar er mest!

pussissar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar