torsdag 12 november 2009

lång dag


Äntligen hemma efter en lång dag, först i morse så va jag och wille upp till sjukan till logopeden och de gick jätte bra, hon som wille är och pratar hos blev jätte förvånad över att de hade gått så bra, han har tränat på k-ljud och hon hade förberett att han skulle behöva träna på de men han kunde de så bra så vi fick börja med ny bokstav så nu ska han träna på g-ljud :) är så stolt över min illa älskling. Sen blev de ner till tatueraren och fylla i mina stjärnor så nu hoppas jag på att dom ser bättre ut när de läkt :P sen så körde tina och nicklas mig till ölmbrotorp så va de dax att börja jobba, så nu har jag jobbat 6 timmar idag också, drygt som fan att jobba på kvällen men de blir ju roliga pengar lagom till jul :)

sitter och kollar på singing bee just nu och sen blir de att kolla på lyxfällan hehe :P

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar