tisdag 2 december 2008

trött

Fan va trött jag blir, försov mig i morse igen och jag stressar som fan och ringer till dagis och säger att vi kommer lite senare...och när vi en halvtimme senare kommer till dagis så visar de sig att dom har stängt idag för att dom skulle ha nån planeringsdag, men hallå är de svårt att kläcka ur sig de när man ringer och är skit stressad..gaahh..jag hade verkligen ingen anning om att dom hade stängt idag jag har inte sett en jävla lapp om de och inte va de nån som sa nått igår heller när jag hämta honom och de gjorde dom fan på de andra dagiset som William gick på förut..Åh så när jag kom hem så fick jag värsta stress paniken eller hur man ska förklara de så jag ringde till mamma och parata med henne och då bröt jag ihop totalt, men hon fixa iaf så att mormor kunde komma så nu har allt löst sig så nu ska jag snart iväg och jobba och äntligen kan jag lugna ner mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar