onsdag 3 december 2008

Trottsiga 4 åringar

Fy fan jag blir galen på små trottsiga 4 åringar, idag så va det tredje gången som vi va på BVC för att göra hörseltestet, men som vanligt så vägrade Wille att göra de, så nu skulle hon på BVC skicka iväg en remis till sjukhuset så nästa gång måste vi åka till Lindesberg och då hoppas jag verkligen att han gör de, för så här kan han ju inte hålla på hur länge som helst! Alltså han är världens underbaraste son men när han håller på så här så går han verkligen mig på nerverna..

Ringde nyss till pappa och fråga om han och mamma kan va barnvakt på fredag men då säger han att dom ska åka till Tallin, de är så kul att man får reda på saker!!

Jag behöver verkligen semseter både från jobb och Wille men de är bara att bita ihop tills slutet av Januari, då ska jag ner till min kusin i Spanien i ju för sig bara fyra dagar men de ska bli så grymt skönt att komma bort från allt ett tag. Jag längtar verkligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar