tisdag 23 december 2008

Bingolotto och ångest


Sitter hemma hos Tina nu, vi ska spela bingolotto haha, de har jag inte gjort sen jag va liten hehe men man kan ju alltid hoppas på att man vinner nåt!!!

Nu har jag fått tillbaka min dator och ni fattar inte hur grymt glad jag är över de och allt fanns kvar i den också inte ett enda kort va borta :)


Va och lämna Wille hos sin farmor förut och gud så lessen han va och han ville bara åka hem igen, de va riktigt länge sen han va så lessen när jag lämna honom och de va fruktansvärt jobbigt stog väl en halvtimme ungefär och han va lika lessen hela tiden men sen va jag ju tvungen att åka och fy vilken ångest jag hade då. Åkte hem till mamma och pappa för att hämta datorn och då är de klart att jag bryter ihop också för att Wille va så lessen...Men jag fick iaf ett medelande av Willes farmor senare där de stog att han lugnat ner och att allt va bra nu.. så de känndes ju lite bättre iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar