lördag 6 december 2008

Fy fan för mm


Va ute med Emma, Emelie, Erica och Angelica igår först hamna vi på mm och fy fan säger jag bara vilket jävla folk som jobbar där..sen drog vi iaf vidare till satin och där va de trevligt iaf tills jag får ett samtal utav min bror som ringer och säger att han fått en glasflaska krossad i huvudet och behöver komma in till sjukhuset..När vi kom till Frövi igen gick jag och Emma hem till hennes mamma och hämta Benny sen gick vi hem till mig och kolla på film...

De går verkligen inte att ha tråkigt med de här brudarna, ni är bäst!



Snacka nyss med Lollo och hon vill ha William ett tag till, gu va skönt att få va för sig själv en stund :) Tusen tack!!



Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sen gå och handla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar