måndag 1 december 2008

lokalvårdarnas bibel

Emelie har vart här i kväll och vi druckit massa te och käkat lusskatter och snackat en jävla massa vilket alltid är lika trevligt...Åhh de va så skönt la wille ännu en kväll utan massa bråk, de har blivit en väldans massa bråk senaste tiden men hoppas att de vänt nu..
Jag va ju på den där städkursen förut idag och de va så grymt trist höll på att somna men vi fick iaf en bok, städ handbok för golv haha väldigt intressant or not haha...och vet ni va tanten som håller i kursen säger "de är lokalvårdarnas bibel" jo men visst ofta att de är..haha...visst den kanske är bra, men de är fan ingen bibel haha...

Hehe nu börjar jag verkligen bli dessperat för jag har blivit medlem på match.com...haha nu är de fan illa..

Ne nu ska jag ta och hoppa i badet för att sedan krypa ner i sängen och sova...God natt!!

2 kommentarer:

  1. Du får söka till "Ensam mamma söker" ;) Lovar att jag kommer titta då xD

    SvaraRadera
  2. Hehe aa de får bli min sista utväg :P Annars får jag bli nunna eller lesbisk :P haha

    SvaraRadera