fredag 19 december 2008

julklapp

Försov mig i morse vilket inte är så ovanligt men fy fan vilket dåligt humör jag har när jag gör de.. Jag vakna av att mamma ringde och då hoppa jag upp ur sängen och ska väcka Wille som ligger bervid mig (tror jag) så jag börjar försöka få upp honom genom att ropa hans namn men när jag inte får nå svar så inser jag att han inte ligger i min säng så jag springer in på hans rum och väcker honom... men hur jävla lost kan man va i huvudet på morgonen egentligen haha jag såg ju att han låg brevid mig!! Aja så de blev iaf att stressa till dagis sen åkte jag hem och käka frukost..Sen va jag iväg till Scanspac och städa och när jag är där så får jag en julklapp och ett kort av dom, hur rara är dom inte där då?! Jag blev iaf mycket tacksam :)
Sen drog jag hem till Tina och käka lunch så jag blev kvar där en stund och snacka skit och spela kort, alltid lika trevligt ju :D
Och nu sitter jag och nördar här och lyssnar på rix och dom spelar massa julmusik..nu är de fan inte långt kvar till jul fan jag måste ta tag i att handla de sista julklapparna...Jag och pappa ska iaf ut till Ikea nån dag i helgen och köpa en ny säng till Wille :)
Snart ska jag iväg och jobba igen och jag har verkligen ingen lust med de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar