onsdag 3 december 2008

Leka häst


När jag hade lämnat Wille på dagis så drog jag hem till Tina, verkligen trevligt att träffas de va ju flera år sen sist men nu får de bli ändring på de med tanke på att vi har blivit nästan grannar, och gud vilken söt unge hon har :) aja iaf så satt jag där ett ta och snacka innan jag drog hem och käka lunch sen hem till Tina igen och lämna datorn och sen iväg till Glanshammar och jobba när jag va klar där så ringde jag till Pillan för att ha en rökvän men de sluta med att vi snacka 45 minuter men de va trevligt, fan vi träffas allt för sällan nu för tiden men vi måste fan ändra på de, synd att de är så jävla långt imellan oss..Sen städa jag iaf dagisarna och de gick väl ganska bra, blir bara så trött på föräldrar som inte kan hålla koll på sina ungar, dom fattar väl att dom inte kan springa runt på golven när dom är helt blöta dom kan ju fan slå halvt ihjäl sig..sen körde jag som vanligt som en galning hem, fan jag måste ändra på hur jag kör om jag inte vill bli av med körkortet och de skulle jag fan aldrig klara mig utan..Sen hämta jag iaf Wille och stog och snacka en stund på dagis innan vi drog till Tina igen, blev kvar där en stund och sncaka lite och sen när vi skulle gå så hade Wille ingen lust med de men tillslut så gick de...
Va hemma typ 10 minuter sen kom Emelie hit så vi satt och snacka massa om tex varför man ska va så jävla blyg, va fan man lever ju bara en gång så varför ska man slösa bort de med att vara blyg? sen lekte vi med Wille en stund, vi lekte häst så jag sprang runt med honom på ryggen, de lär ju sett ganska kul ut haha...

Fan va mycke de blev och inget av de är intressant att läsa hehe...nu ska jag iaf snart gå och duscha och sen får jag se va jag gör..I morgon så har jag iaf sovmorgon.. Fan va skönt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar