måndag 8 december 2008

Stressad


Sitter hemma hos mamma och pappa med världens huvudvärk och dricker te, har vart på städkurs men vi sluta tidagare så jag passa på att åka hem till mamma och pappa i mellan.. Fy fan vilken jävla dag de har vart, de börja med att jag skulle upp vid halv 6 men kom upp vid halv 9 och klockan 9 va jag tvungen att va på ett möte i Lillån, så de va bara att vecka Wille och stressa som fan och jag lyckades vara i Lillån fem över 9..helt otroligt hur fort allt kan gå om man är riktigt stressad..Men eftersom jag försov mig han jag inte åka och städa på Scanspac innan så jag fick ta de efter så jag fick stressa som fan där med, sen hem till mormor och käka och dricka te, blev kvar där typ en kvart sen bar de iväg igen till kursen...Höll på att somna där först men sen fick vi köra lite maskiner och då vakna jag till...Men nu ska jag iväg och jobba igen om en kvart..

Jag vill ha sommar NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar