lördag 20 december 2008

Snor

Igår blev de utekväll på björnstugan med Tina och Emelie.. Vi börja förfesta här hemma sen drog vi in till stan och inne på björnstugan möter vi Lollo och den ligan, hoppas du hade en bra födelsedags kväll lollo :) Sov iaf hemma hos Lollo i natt, jag fattar inte att jag alltid sover så jävla länge där..sen kom iaf pappa och hämta mig så drog jag hem till han och mamma, käka hemma hos dom sen fick jag låna mammas bil så att jag och Wille kom hem.. När vi kommer hem så myser jag och Wille ner oss i soffan och slår på madagaskar, men jag somna sen vaknar jag av att Tina står vid soffan och frågar om jag sover så då blev jag ju tvungen att piggna till och vara lite social..Sen så damma jag av fritösen så vi fixa pommes och bearnessås men så kläcker Tina ur sig "vet du va de här ser ut som? de ser ut som snor" nemen tack så jävla mycke sen kunde inte jag äta mer, alla som känner mig vet att jag absolut inte kan snacka om snor när jag äter, de så grymt vidrigt..bläää...allt annat kan jag prata om förutom de! Sen så drog iaf tina hem och nu sitter jag här och nördar sen kommer väl Annika om en stund också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar