torsdag 4 december 2008

Gamla kärringar

Äntligen har man kommit hem, fick sluta lite tidigare idag för att en avdelning på ett utav dagisarna jag städar på hade möte så då fick jag hoppa över de, så jag passa på att springa upp till Tina och hämta datorn och ta en kopp te innan jag rusa iväg till dagis..
När jag städa på Scanspac idag så va jag värsta klantig och tappa massa grejer hela tiden och jag vet inte hur många gånger moppskafftet slog i golvet och en gång när de gjorde de så kom de ut en från sitt kontor och typ frågar va de är som händer men när hon ser att de bara är jag som klantar mig så börjar hon asgarva hehe sen fick jag choklad av henne också :D


Fan va trött jag blir på gamla kärringar som inte kan köra bil..man kan för fan inte ligga och köra i 50 på 70 väg ...visst de va halt idag men inte så pass mycke att man inte kan köra i rätt hastighet...

Nu ska jag va social med Emelie så jag skriver nog mer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar