torsdag 4 december 2008

Grymt trött


Sitter och käkar lunch nu, kom nyss hem ifrån Tina men ska dit igen innan jag ska iväg och jobba och lämna datorn och en dvd..

Va så grymt jävla trött imorse när jag skulle upp, jag skulle egentligen gå upp vid nio men låg kvar i sängen en timme, jag hade as svårt att somna igår så jag somna vid typ 3 i natt eller nåt så de va kanske inte så konstigt att jag va trött i morse, och Wille va nog också väldigt trött för när jag kom in på hans rum vid tio så låg han fortfarande och sov och hade ingen lust alls att vakna...


Just de, nu har jag skaffat sån där räknare som man ser hur många som vart inne och kollat på bloggen, tack Linda för hjälpen :)


Och jag har sån grym träningsverk i höger skinka sen kickboxningen i tisdags haha


Jaha va händer idag då, de ända jag vet är att jag ska jobba, men sen har jag ingen anning..jag känner inte för att sitta själv här hemma...ingen som har lust och komma och snacka skit? hehe


Ne nu ska jag ta och käka klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar