torsdag 15 september 2011

Torsdag!

Snart är de dags att dra och jobba och efter de så åker jag nog hem till mamma o pappa en stund innan jag ska in till örebro på kick off.. Så idag blir de en lång dag för Wille på fritids, jag ska inte hämta honom för ens vid kvart över fem.. Och efter de så blir de att dra och jobba igen så idag är återigen en sån där dag då jag inte har nån fritid!

Jag har fortfarande sjukt ont i armen, igår när jag va på ett ställe så skulle jag bära ut massa kartonger och de gick bra tills jag skulle gå ner för en trapp som består av ett trappsteg och där lyckades jag självklart att snubbla så jag for in i dörr karmen med underarmen som fick ta emot hela min tyngd, så igår va den typ död hela underarmen och idag är den bara halvt död haha...

Nä ska fixa lite nu innan jobbet!

Pussisar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar