söndag 11 september 2011

Söndag!

Så va har hänt idag då? jo vi har kommit hem ifrån stugan, jag och wille stressa som galningar för att göra oss  i ordning för att sen åka vidare till mamma och pappa för att käka och träffa släkten för att fira att lillebrorsan har fyllt år! Sen blev de att jobba lite för de hinner jag inte imorgon då jag måste iväg på annat! Sen upp till Linde igen för att lämna tillbaka lilla skrållis! 

Sen efter de så blev de skräckfilms-time med min kära Jenny-girl och monster-hundarna.. Jag och wilja har legat och fläskat ut som bara den :P haha...

Snart är de dags att sova så jag orkar upp imorgon och är pigg, jag måste fixa matsäck till wille också för kom precis på att dom ska på utflykt imorgon.. åhh jag börjar nog bli senil eller så, jag kommer alltid på allt i sista stund, så typiskt mig! Nä nu får jag skärpa till mig!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar