onsdag 14 september 2011

Äntligen!

Igår så kändes de som jag hade hur mycke som helst att göra först jobba, sen kom Madde hit på en snabb fika , sen hela eftermiddagen så höll jag på och flytta ur saker ur sovrummet eftersom dom har kommit hit idag och börjat tapetsera (äntligen), sen va jag på möte på skolan och självklart så hade dom lyckat skrivit fel tid på min kallelse så dom ringde så jag fick stressa dit, sen när jag och wille kom hem igen så flytta jag in tvn som stått i sovrummet in på hans rum och sen blev de att dra och jobba igen och de gick väl bra tills jag kom till ett ställe där inte en lampa fungera så de va bara att skriva en lapp och säga att jag inte kunde jobba och sen åka därifrån igen!

Jaha, hittills idag då? Jo de har vart jobb sen har jag vart på masugnen och träffat en studievägledare så på måndag blir de att börja plugga på sidan av jobbet. Först och främst blir de att plugga matte B sen i Januari så ska jag börja med Naturkunskap B så känns skönt att ÄNTLIGEN komma igång så jag kan få mina planer för livet genomförda nångång!!

Som sagt så har dom ju kommit hit och börjat tapetsera och de känns bra drygt att ha nån okänd snubbe springandes i lägenheten samtidigt som de ska bli skönt att äntligen få de klart i sovrummet. Så de är väl bara att bita ihop idag och imorgon!

Nä om jag kanske skulle smyga ut i köket och rota fram nå ätbart?

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar